23. feb. 2009

Hvor dum kan man bli?

I forrige time hadde jeg spansk, da måtte jeg "fremføre" en introduksjon om meg selv, sånn ble den ; ( har den ikke her, så legger den inn når jeg kommer hjem! kl.18.30 ca! )

Men overskriften! Da jeg satt i spansken måtte jeg sjekke lomma mi for å se om jeg fortsatt hadde nøklene ( siden jeg mista de forrige ), DA merket jeg noe merkelig, det var nøkler men de var ikke i lomma, de var liksom bak lomma;S Så sjekket jeg den andre lomma, og der var mamma sine nøkler. Så de som var "bak" lomma, var MINE!!! De jeg mista for en uke siden, og har lett etter, og har til og med fått nye nå, men men, da fant jeg ut at jeg hadde lagt de i lomma over den andre lomma, og der har de vært i en uke, uten at jeg har merket en dritt, enda jeg bruker den jakka HVER DAG!!! Er det mulig sier jeg bare! Men men, da fikk jeg de i hvert fall tilbake da, så mamma ble jo overlykkelig og veldig letta over at ingen fremmede som kanskje har en anelse over hvor nøklene passer har de :)

Men nå har jeg engelsk, vi skal se film, heldighvis!!!

Ha en fortsatt fin dag :)

- Stine

1 kommentar: