21. feb. 2009

Helgen :)

På fredag var jeg hjemme alene, så da kom; Helene, Herman, Caroline, Merete, Amna og Øyvind, så hørte vi på musikk og noen drakk litt :) Jeg var egentlig veldig sliten, så etter alle hadde dratt litt over tre, ryddet jeg opp og la meg!

I dag har jeg egentlig vært hjemme mesteparten av dagen, mest fordi jeg ventet på middag som jeg egentlig skulle spise kl.20.00 men som ikke ble ferdig før kl.23.00, så derfor måtte, Helene, Herman og Christopher vente leeeeenge før jeg klarte og spise opp og komme meg ned til Herman, der spilte vi Buzz, og Guitar hero, og noen drakk litt, så snakket vi bare før vi dro hjem litt over 3. Da jeg kom hjem satt jeg meg litt i stua med mamma og typen hennes, drakk en cider og hørte på "Because I got high" ( MERKELIG! ) Men men, jeg er egentlig veldig sliten, så jeg tenkte jeg skulle sette på en film nå og sove :) Jeg legger ut musikkvideon til "because I got high" må bare finne ut hvordan jeg gjør det først;s Hjelp?
BTW; nå kommer sikkert folk som ikke kjenner meg til å tro at jeg er den alkisen/narkisen, but i'm NOT! Jeg drikker omtrent aldri, og driver ikke med noe narkotika, så vet dere det også :)

Natta!

- Stine sover Kathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar