24. feb. 2009

3 ting jeg hater akk nå!

Det er 3 ting jeg sitter og tenker på nå, som jeg ikke er noe fan av!!!
1. TREIGT NETT!!! Fy faen, det klikker for meg! like før jeg bare kaster hele pc'n til helvette, og setter meg og øver litt mer til den stygge samf. prøven!
2. Skole! Kan ikke fordra skole, det er stygt, slitsomt, humørdreper, og fy faen som jeg hater prøver og fremføringer!!! Har så lyst til å droppe ut, men da må jeg finne meg en leilighet og jobb og betale alt selv, for mamma vil ikke ha en drittunge gående hjemme som ikke har noe planer for livet! Såååå da ble ikke det noe av!
3. Yngre jenter, og eldre MENN! Ærlig talt, man er ikke klok i huet når man er i 16-års alderen og er elskeren til en 40-åring vett! Fy faen, så ekkelt!
Leste på sånn stygg side, hvor maaaange jenter i min alder fortalte om hvor deilig det var med eldre menn! ÆSJ, jeg grøsser av tanken bare!






Jeg har ett spørsmål også, helt utenom dette jeg skrev nå.. Litt mer religion?
Det er egentlig ikke et spørsmål, men det var en sånn jente jeg så for litt siden, som gikk med sjal, og det er jo helt greit det, MEN så gikk hun med miniskjørt og sminken, WOW! Skulle sett øyenskyggen, og jeg mener ikke og hakke ned på noen, men sånn jeg ser det, så går man jo med sjal for å dekke til, ikke for å gå lettkledd, sminka som en bimbo og danse intimt med typen eller hvem det nå enn var... Så jeg og de fleste andre? fikk litt sjokk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar